Vergoeding bij storing telefonie en internet
Zowel voor mobiele en vaste telefonie als internet. Er komt wetgeving over minimale eisen die telecomproviders verplicht moeten naleven om hun klanten bij storingen te compenseren. Een compensatieregeling die zowel voor mobiele en vaste telefonie als voor internet zal gelden. De compensatieregeling geldt ook voor zakelijke gebruikers.
Vergoeding. Alseen storing langer dan 12 uur aanhoudt, moeten telecomproviders een verplichte vergoeding uitkeren. Deze vergoeding is afhankelijk van de maandelijkse abonnementskosten die u betaalt.
Storing tussen de 12 en 24 uur. Als een storing één dag duurt (tussen de 12 en 24 uur) heeft u als klant recht op een compensatie van minstens 1/30 van de maandelijkse abonnementskosten.
Storing tussen de 24 en 48 uur. Een langere storing van twee dagen (tussen de 24 en 48 uur) geeft u recht op 2/30 van de maandelijkse abonnementskosten, enzovoort.