CONTROLE - 03.06.2009

Eén adres voor meldingen, tips en klachten

De Arbeidsinspectie heeft voortaan één centraal adres voor meldingen, tips en klachten. Voorheen moest u hiervoor bij de verschillende regiokantoren zijn.

De nieuwe (adres)gegevens. Postadres: Arbeidsinspectie, Postbus 820, 3500 AV Utrecht. E-mail: arbeidsinspectie@minszw.nl voor meldingen, tips en klachten). Telefonische informatie (voor vragen over wetgeving) 0800 - 270 00 00. Fax: 070 - 333 61 61. Internet: http://www.arbeidsinspectie.nl (zie digitale formulieren).

Tip. U kunt hier terecht voor het melden van ernstige arbeidsongevallen. Let op. Deze kunnen niet per post worden ingediend. U kunt hier ook terecht voor het melden van andere meldingsplichtige informatie, bijvoorbeeld asbestverwijdering, kinderarbeid of duikarbeid. En ook voor het doorgeven van tips over het in dienst hebben van vreemdelingen zonder over de daarvoor vereiste tewerkstellingsvergunning te beschikken, het stellen van vragen op het gebied van de Arbeidsinspectie.

Digitale formulieren. U kunt voor een melding, kennisgeving, klacht of tip ook direct een formulier invullen, zie hiervoor de rubriek: digitale formulieren.

De Arbeidsinspectie heeft voortaan één centraal adres voor meldingen, tips en klachten.

Contactgegevens

Indicator BV | Schootense Dreef 31 | Postbus 794 | 5700 AT Helmond

Tel.: 0492 - 59 31 31 | Fax: 040 - 711 17 00

klantenservice@indicator.nl | www.indicator.nl

 

KvK-nummer: 17085336 | Btw-nummer: NL-803026468B01