INTERNET - 17.06.2013

Vergoeding bij storing telefonie en internet

Zowel voor mobiele en vaste telefonie als internet. Er komt wetgeving over minimale eisen die telecomproviders verplicht moeten naleven om hun klanten bij storingen te compenseren. Een compensatieregeling die zowel voor mobiele en vaste telefonie als voor internet zal gelden. De compensatieregeling geldt ook voor zakelijke gebruikers.

Vergoeding. Alseen storing langer dan 12 uur aanhoudt, moeten telecomproviders een verplichte vergoeding uitkeren. Deze vergoeding is afhankelijk van de maandelijkse abonnementskosten die u betaalt.

Storing tussen de 12 en 24 uur. Als een storing Ă©Ă©n dag duurt (tussen de 12 en 24 uur) heeft u als klant recht op een compensatie van minstens 1/30 van de maandelijkse abonnementskosten.

Storing tussen de 24 en 48 uur. Een langere storing van twee dagen (tussen de 24 en 48 uur) geeft u recht op 2/30 van de maandelijkse abonnementskosten, enzovoort.

Als een storing tussen de 12 en 24 uur duurt, heeft u recht op compensatie van minstens 1/30 van de maandelijkse abonnementskosten. Tussen de 24 en 48 uur is dit 2/30 van het maandelijkse abonnement, enz.

Contactgegevens

Indicator BV | Schootense Dreef 31 | Postbus 794 | 5700 AT Helmond

Tel.: 0492 - 59 31 31 | Fax: 040 - 711 17 00

klantenservice@indicator.nl | www.indicator.nl

 

KvK-nummer: 17085336 | Btw-nummer: NL-803026468B01